Fani Lecha Poznań
Jaki sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami? - Wersja do druku

+- Fani Lecha Poznań (http://wacom2011.pl)
+-- Dział: Gorąca dyskusja (/dzial-goraca-dyskusja)
+--- Dział: Sprawy dnia codziennego (/dzial-sprawy-dnia-codziennego)
+--- Wątek: Jaki sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami? (/w-jaki-sklep-internetowy-z-naturalnymi-kosmetykami)



Jaki sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami? - Stefan-praktykant - 03-01-2017 02:17 PM

Nie mam ani czasu, ani chęci na bieganie po sklepach.Wink moja żona w ostatnim czasie ma fazę na kosmetyki naturalne i pomyślałem, że mogę jej coś kupić na urodziny. Pytanie gdzie. Nie znam się na tym kompletnie, a wiem, że ona zawsze uważnie czyta składy. Więc szukam jakiegoś naprawdę naturalnego sklepu, by była zadowolona… polecicie mi coś? jakieś produkty może też?


Jaki sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami? - potencjalna_krolowa - 03-01-2017 02:40 PM

, jak miło.Wink żona na pewno będzie zadowolona, już chociaż za samo staranie się.Wink ale mogę Ci polecić Fresh&Natural - producent kosmetyków naturalnych, zdecydowanie ma ekologiczne podejście i świetne składy. Używa soli, cukru, kawy, olejów… a masz już jakiś pomysł co chcesz jej kupić? Peeling, balsam, a może sól do kąpieli?


Jaki sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami? - Stefan-praktykant - 03-01-2017 05:07 PM

jeszcze nie mam pojęcia. Może jakiś balsam? Sól do kąpieli odpada, bo mamy kabinę prysznicową. Chyba, że da się tego używać pod prysznicem?


Jaki sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami? - irrrene - 03-01-2017 06:37 PM

Nie bardzo się da.Big Grin Pod prysznicem to lepiej podziała na przykład peeling. Ale balsam to jest dobry trop, zerknij sobie na stronę internetową http://freshandnatural.pl/produkty/balsamy-i-masla-do-ciala/ i zobacz co mają.


Jaki sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami? - potencjalna_krolowa - 03-01-2017 07:41 PM