Fani Lecha Poznań
Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? - Wersja do druku

+- Fani Lecha Poznań (http://wacom2011.pl)
+-- Dział: Gorąca dyskusja (/dzial-goraca-dyskusja)
+--- Dział: Pracujemy! (/dzial-pracujemy)
+--- Wątek: Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? (/w-jak-opracowac-dokumentacje-wyrobow-medycznych)



Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? - kaspertheghost - 01-02-2017 12:54 PM

Nie znam się w tej kwestii , wiec pytam tych, którzy mieli do czynienia już z problematyką wprowadzania artykułów medycznych do obrotu. Zależy mi na jak najszybszym wprowadzeniu do sprzedaży plastrów rozgrzewających dla osób ze schorzeniami kręgosłupa.


Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? - Faithful31 - 01-02-2017 02:48 PM

Powiem Ci szczerze, że sam chętnie przetestuje tego rodzaju produkt. Od lat zmagam się z kręgosłupem, który zawsze boli w najmniej oczekiwanych momentach…Ale wracając do tematu, o który pytasz to nie rib tego samodzielnie, bo to dosc skomplikowane. Lepiej skorzystaj z usług kogoś, kto na tym się zna.


Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? - kaspertheghost - 01-02-2017 04:25 PM

Czyli kto na przykład?


Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? - irrrene - 01-02-2017 05:35 PM

Jeśli chodzi o odpowiednie przydzielenie produktu medycznego to polecam zajrzec tutaj http://www.specchem.eu/, bo to firma, która doskonale wykonuje swoje zadania. Działają zarówno w kwestii produktów chemicznych, jka i medycznych, o które akurat Ty pytasz.


Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? - kaspertheghost - 01-02-2017 06:51 PM

To doskonale wiedziec…Mam nadzieje, żę szybko będziecie mogli zobaczyc efekt końcowy, bo już miałem okazję testowac ten produkt na moich znajomych i rodzinie i efekt jest niesamowity.


Jak opracować dokumentację wyrobów medycznych? - Faithful31 - 01-02-2017 07:26 PM